2009. január 24., szombat

Start it up!

Welcome!

Azért kezdjük ezt el, mert enni jó, néha finomakat főzünk, semmi Bocuse d'Or, csak blöffszakácskodás. Hátha tetszik.

Íme az első: brokkolikrémes csirkemell kukoricás rizzsel



Két személyre a hozzávalók:

Egy tasak rizs
Egy konzerv kukorica
Egy zacskó fagyasztott brokkoli
Egy nagyobb csirkemellfilé
Fűszerek, szójaszósz
Tejszín
Sajtkrém

Ügyesen kell időzíteni.

Először egy bögrében összekevertem a pácot. Olivaolaj, szójaszósz, snidling, szárított petrezselyem, kevés vegeta és némi olasz fűszerkeverék. Ez egy viszonylag sűrű massza lett, ezzel bekentem a kicsit kiklopfolt, de azért jó vastagon hagyott csirkemelleket. A húst hirtelen és gyorsan kell megsütni, ezt most tanultam, mert akkor kívül ropogós lesz, belül meg szaftos, ezt azért még gyakorolni kell, a grillhatás kedvéért pedig ilyen serpenyőt javaslok. Közben egy leveskockában és sós vízben megfőztem a brokkolit, egy másik lábosban pedig a rizst. A puha brokkoliról leöntöttem a vizet, pépessé botmixereltem, felöntöttem tejszínnel és még hozzákevertem egy kevés sajtkrémet, a rizshez pedig a kukoricát. Maradt még tegnapról egy kis krumplipüré, de ez ne zavarjon meg senkit sem. A kissé rusztikus tálalás sem.

Ez még jár hozzá. Ebből rendszert csinálunk.

2 megjegyzés: